Trött

Godkväll!

Det här med att skriva blogg går lite segt för mig just nu, känns som jag har
för mycket att göra hela tiden. Men kortfattar lite vad jag gjort under tiden.

Skolan:
Skrivit tre prov, fick bra resultat på två av dom, det tredje provets
resultat kommer nästa vecka. Sen har det mest varit en massa skriva, jag
och Nathalie har gjort klart vårt projekt arbete och våran uppsats i svenskan.

Hemma/Fritid:

Har börjat på vattengympa med syrran, vilket är skitkul! Så
kommer hålla på med det varje onsdagkväll framöver. Måste ju röra på fläsket!
Förutom det har jag gjort det jag alltid gör, städat, tvättat m.m. Sen  igår träffade
jag min älskade syster och hennes underbara barn Natalie! Så lite pussar och kramar
hann vi med!

Ska kolla runt lite grann på datorn nu, sen sova! Godnatt.

/ Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0