Bättre sent än aldrig!

Nu har det varit lite uppehåll med skrivandet här igen. Men kan ju tala om att jag bara skriver när jag känner för det, men några av er kanske vill läsa bla min syster som ibland klagar på att jag aldrig skriver någonting.

Ja vad har jag då gjort när jag inte skrivit någonting, har jobbat, solat, tagit studenten m.m

För en vecka sen exakt tog jag studenten och det var nog en av de bästa dagarna i mitt lilla liv. Har nog inte heller varit såå nervös som jag va då. Fick hyffsat bra betyg tycker jag själv, fick inte topp betygeg i alla ämnen, fick ett MVG och sex VG men jag är nöjd med betygen ändå och det är huvudsaken! Åkte flak sen efter när vi hade sprungit ut från Bruksgymnasiet, kan inte ens beskriva den känslan riktigt, men ni som tagit studenten vet nog hur det känns. Och ni som inte tagit eller ska ta den så känns det kanon bra efteråt. Va och skrev in mig på arbetsförmedlingen i fredags och det är ytterligare ett steg ut i arbetslivet. Ska på möte igen imorgon så får vi se vad dom har att säga denna gång, i fredags var det bara inskrivningen och hur/ var man söker jobb osv osv. Har sökt eller ska söka jobb i hela landet. Varför stanna kvar i byhålan när man kan flytta och se livet utanför 50 skyltarna här i lilla Österby. Så vi får se vart jag hamnar någonstans, men en fördel vore ju om man hade haft körkort, men pluggar teori och ska även få en skiva med massa olika teoriprov så man lär sig ännu mer. Men när jag kommer ta körkortet har jag ingen aning om men det visar sig.. 

Tänkte lägga ut några bilder från i onsdags:   




    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0