hej hallå!

Var ett bra tag sen ajg skrev blogg nu, men har haft fullt upp känns de som. Det som kretsar runt mitt liv just nu är plugga, jobba, umgås med familj och bra vänner.

Som ni kanske redan vet tar jag studenten den 1:a Juni, inte alls långt kvar nu, längtar! Har tänkt rätt mycket på om jag verkligen vill ta hand om barn resten av mitt liv, och jag har bestämt mig för att det ska jag inte göra, eller jo på sätt och vis, ska plugga vidare till uska om ett år.
Min dröm är att jobba på neonatal avd på sjukhuset. Och den drömmen ska bli verklighet! :)

Jobbar gör jag på äldreboendet på parkvägen här i österbybruk, där jag stormtrivs! Jobbar där några dagar i veckan, då på helger- och kvällar. Eftersom jag pluggar om dagarna.

tänkte även uppdatera mig om min familj, min storasyster fick ju barn för ett år sen ungefär men de har stått i tidigare blogginlägg jag gjort, men kan iaf tala om att syster min ska få barn igen i juli :). Sen fick även min storebror barn i november -10. :) Kul att familjen utökas hela tiden!

Mina vänner är det bästa jag har, dom ställer upp i ur och skur! Nog för att jag glidit från några stycken, men vad gör väl de, dom finns alltid där! Det kan jag kalla för äkta vänner! :)


Ha de så bra så länge så skriver jag nått mer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0