2 maj

Tiden bara rinner i väg. har hänt mycket på den senaste tiden, men orkar inte rabbla upp allt.
Men har inprincip bara gått i skolan och jobbat som mina dagar sett ut de senaste veckorna.
Träffat familjen och umgåtts med bra vänner har jag också hunnit med, helgen som var nu
dvs sista april m.m har varit toppen har nog aldrig haft en sånhär toppen helg på länge.
Sovit hos en bra pojke, eller pojke och pojke är han väl inte men väldigt snäll och omtänksam.
Bättre än alla andra nötter till "karlar" man träffat i sina dagar. Träffade finaste Sofie också,
hon är alltför underbar den bruden!

Nu är det inte långt kvar tills STUDENTEN! Längar så in i bomben dit. Ska bli såå härligt att
springa ut från skolan med leendet på läpparna och ge sig ut i vida världen. Men kommer ju
sakna mina älskade lärare ( vissa av dom är älskade, men inte alla) och mina Österbybrudar.

Efter skolan är det tänkt att jag ska plugga vidare men ska nog jobba ett år först innan jag fortsätter
med skolan igen.

Och snart kommer min systers älskade barn ut också, inte alls långt kvar nu! 

Ha de toppen så länge för det ska jag ha! :)     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0