.....

Som sagt har jag börjat träffa en kille, ni som känner mig vet vem jag träffar nu, eller ja de flesta vet till och med min lilla mamma. Han är borta i en vecka nu och jobbar nu, men han är genomsnäll och skulle nog aldrig göra en illa. 

Skulle behöva ut och gå en promenad till nu ikväll och rensa tankarna lite, får se om jag får sällskap eller om jag måste gå själv. Annars är det väl plugga och sova som gäller, har två prov imorgon och ett av dom kommer gå käpp rätt åt helvete. tusen frågor man måste läsa in och jag känner att jag är ganska stressad nu, det är bara några veckor kvar tills studenten och då vill man lägga på ett extra kol och göra klart allting men men huvudsaken jag inte får IG så är jag nöjd, högre betyg än så kräver/behöver jag ha.

Hejjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0