Onsdag

Idag är det exakt två veckor kvar tills studenten, längtar dit nu! Har fixat flak med brudarna i klassen (de från Österby) och bästa Frida. Sen efter det blir det väl mottagning hemma hos mig med lite mat och annat gott, ska tvinga mamma att göra smörgåstårta. Så ni som vill vara med och ta del av min student kan komma till Bruksgymnasiet klockan ett då det är utsläpp, sen efter de blir det flak åkande för min del och sen hem och äta och umgås med de som kommer.
Min kära syster (www.daintymorsel.blogg.se) har skrivit ett inlägg om min blogg och att jag är kär osv..
Men jag är inte kär i någon som jag inte träffar så ofta, kanske lite förtjust bara. Så de ni får höra ute på byn stämmer dock inte , vet sanningen bäst själv!
Nu sitter jag hemma hos min bror och Sanna och dricker kaffe och pratar skit. Lily sover och Klara gick och lekte med en kompis. Hörde att dom skulle grilla idag, så man kanske ska smöra in sig lite :).
Ikväll är det plugga som gäller, har ett prov imorgon i Naturkunskap och två på fredag, då det är prov i psykologi och människan socialt och kulturellt. Håller mina tummar på att jag klarar dom!
Hejjan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0