Oops!

Har liksom inte haft  tid att blogga. Har haft tusen miljoner grejer med skolan som jag måste ha fått klart, sen har jag jobbat och varit ute i hos Mr. X. 

Och till just Mr.X, vi är inte tillsammans som vissa fått för sig, utan jag tar det som det kommer utan att dra några förhastade slutsatser eller vad man nu säger. Visst jag har sovit där ett antal gånger och vi har umgåtts, men det är inte mera än så! Så nu vet ni det med :). Vissa har emot att jag träffar honom, tycker att han är för gammal osv, men om dom personerna bara kan sköta sitt så sköter jag mitt på egen hand. Vet att jag klagar nu men någon måtta får det faktiskt vara.

Nu till något helt annat..

Om exakt två veckor och några timmar, står jag med studentklänningen och mössan på mig. Kan inte förstå att tiden har gått så pass fort, nervositeten börjar komma fram lite faktiskt och man känner sig ganska stressad över ifall man inte ska hinna klart med de man har kvar i skolan. Har några prov och nån inlämningsuppgift kvar att lämna in. Sen förstår jag inte att JAG ska ut i arbetslivet, känns som man blev vuxen helt plötsligt. Kommer sakna att gå i skolan och sitta i skolbänken som man alltid tyckt har varit så tråkigt. Men sen när man väl börjat att jobba så kommer man nog allt sakna allt som har med skolan att göra. 

Nu ska jag sätta mig ner och plugga massor till imorgon så jag blir klar med allt, eller det mesta iallafall.

Kan inte lova att jag skriver imorgon, men ska försöka.

Hejjan        



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0