Saknar!

Fick reda på idag att min kära farmor Göta ligger inlagd på sjukhus, hon hade lagts in i förrgår då det var nått som hade spridit sig till lungorna. Känns sisådär just nu faktiskt, har inte träffat henne på så många många år. Känner mig dum och har dåligt samvete över det, hon är bosatt i Finland. Går fort att ta sig dit, både med båt eller flyg. Men ekonomin är inte den bästa, inte för att jag kan skylla på just det. Men hade jag haft mer kontakt med min pappa har det nog varit annorlunda. Har fällt en och en annan tår sedan min kusin gav mig det beskedet. Jag vet inte hur tillståndet är med farmor nu, men jag håller både tummar och tår och hoppas att hon blir på bättringsvägen. Hade tänkt åka dit imorgon redan om jag hade haft råd. Men sen är det så mycket med skolan nu på slut tampen att jag inte kan släppa allt även om jag så vill. Men efter studenten ska jag boka en resa dit direkt och åka och  hälsa på. Saknar henne så oerhört, pratade med henne i telefon när jag var till Åland sist och hälsade på kusinerna, men det är ett tag sen jag var dit.

Farmor, jag saknar dig! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0